no one can get in the way of what i'm feeling;

helgen började med att jag satt hemma en kväll tror jag, och inte gjorde ett piss. sedan på lördagen [internationella kvinnodagen] stack jag och mamma in och åt sushi, mumsigt! lite senare så stack jag till jessica och kollade på melodifestivalen där med några till- trevligt; jag saknar lite umgänge. igår [söndags] bestämde jag mig för att jag ville ha en ny cykel så jag och mamma åkte ner till cykelsmedjan och kollade på en. sedan kom jessica och linnea hit, jag körde moppe för första gången! sedan bakade vi en kladdkaka utan kakao/pms-kaka/sockerbomb. jag åt inte men dem åt upp hela kakan med lite hjälp av victor så jag antog att den var god. 

idag har jag inte gjort någonting förutom att gå i skolan. jo just det, jag spelade tennis också- så kul! mamma har fixat privattränare nu ju, så det är jättejätte-kul., efter tennisen så åkte vi och hämtade cykeln som jag bestämt mig för att köpa. äntligen så kan jag åka/cykla hur som helst när som helst [om jag har någon att cykla till då vilket inte händer så ofta, menmen]. så det ska bli kul, det är ju skönt att bli körd på vintrarna men nu när det börjar bli vår [optimist idag ja], så är det så härligt att bara sätta sig på cykeln och känna de fräscha vindarna som inte är isande kalla längre. 

ja, jag längtar till sommaren- som fan alltså, vill bara sluta 9:an. fan visst har jag kul ibland men långt ifrån ofta, hoppas att jag kommer få roligare för jag pallar inte med typ 60 skoldagar ensam. menmen, såhär ser min plan på året ut: 13 juni- slutar skolan, sedan dagen efter eller något så sticker jag och mamma till USA ifall hennes kompis drä mår bättre [hon har cancer]. när vi kommer hem 2 veckor senare eller något liknande så skulle det sitta fint med strålande solsken och stranden varje dag. i juli vill jag gärna få ett brev av ProCivitas där det står att jag kommit in, jag skulle gärna vilja att de från min skola som sökt dit också kommer in. sedan i augusti så vill jag nog åka till frankrike, om jag hittar någon som vill följa med mig. hoppas, det hade varit jättekul. sedan kommer jag hem och börjar på ProCivitas, väntar på hösten då jag och mamma ska till Paris och hälsa på min moster som precis flyttat tillbaka dit från några år i Abudhabi, sedan fyller jag år [då jag vart vegetarian i 3 år], då ska jag äta mycket tårta. Sedan kommer julen och denna julen ska fanimej bli den bästa. detta är en ny start, så ja. sedan hoppas jag att vi börjar kolla på lägenheter i malmö för jag ät trött på att bo här, jag vill ha en lägenhet med fint stilrent kök och fräscha rum mitt i city! helst skulle jag vilja att vi sket i pappa när vi flyttade men det går inte tyvärr. we don't have the money, inte så lyxigt som jag skulle vilja bo iallafall. där var år 2008, hoppas att allt går enligt planerna. oj just det, jag glömde klämma in att jag skulle vilja vinna pengar så jag blev miljardär eller något. det hade varit pricken över i:et!

menmen, drömma kan man alltid vad det gäller att flytta, men jag vet att det aldrig kommer att hända så, ja. dessutom har min drömlägenhet blivit såld, började nästan gråta idag. jag hade föreställt mitt liv där [med mamma och victor, eller bara mamma om victor flyttat hemifrån]. så jävla bull. men jaja, jag får väl gråta några nätter till och inse att det är skillnad mellan verklighet och drömmar. tråkigt nog.

- hanna

Kommentarer
Postat av: Rebecca

japp jag skrev detta idag ^^

2008-03-17 @ 15:38:07
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0