mat hit och mat dit

en från början bra dag. de flesta dagar börjar bra. sedan kommer hjärnan igång och jag lägger märke till saker runt om kring mig som gör att jag mår dåligt. kommentarer, skitsnack osv.  just nu är jag så jävla trött på att jag inte kan göra ett skit, för jag vill inte äta hos någon annan och jag vill inte äta typ 3 mål inom 1 timme när jag kommer hem. jag hade bara velat: komma hem från skolan, ta en macka eller 2. cykla iväg till någon kompis och vara där till 19-20. sedan cykla hem och äta då. men nä, nu går inte det eftersom jag måste äta 2 mål på kvällen. och jag äter inte de samtidigt, har inte lust att spy av mättnad. 

jag vill få en chans att äta bra. men jag får inte. och jag är inte säker på om jag vågat heller. så nu kan jag inte vara med någon. alls. kul, det enda jag gör om dagarna är att sitta och glo. vilket roligt liv. nä, faktiskt inte. det här är andra dagen i rad jag tänker såhär. det kommer fler. och jag vet inte vad jag ska göra. om jag ska fråga om jag får vara med när jag hör att folk pratar om saker i helgen. jag vågar inte. så jag får väl sitta hemma och tugga i mig ett choklad en gång i veckan. kul, asballe. usch nä. ibland har jag bara lust att hamna i koma. bort från alla bekymmer typ. gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0