fest-o-maniac

åh, idag är det söndag och jag är attans trött! 

i fredags hade jag fest tillsammans med jessica här. det var planerat att komma typ 30 pers men det kom bara 25. haha. jag och jessica hade köpt raschmanoff vodka och började blanda ut den med sprite när jöns och hans company kom. redan då började alla bli lite fnittriga, sedan kom folk då och då. tyvärr så däckade jöns  tidigast av alla när festen precis börjat och vaknade när festen var slut. jag blev lite för full, men jag bryr mig inte för att det var min "comeback", YE! tyvärr så somnade jag, jessica och jessica väldigt tidigt. jag trodde att alla hade gått hem så jag tänkte "äh vafan- jag är trött så jag ska sova", men typ ingen hade gått så vi låg där inne och sov när de andra festade på med min bror och hans kompis som precis kommit hem.

jag ställde klockan på 5.08 innan jag somnade på fredagen och gick upp på lördagen och plockade bort det värsta- sedan sov jag till 7 då jag åt frukost fast jag mådde illa som satan. sen städade jag och mamma när hon hade kommit hem. sedan gjorde jag inte så mycket förutom att lägga in bilder, äta och kolla på tv. 

ja, som sagt det är söndag och jag är attans trött. har precis ätit lunch men är fortfarande hungrig som fan. undrar vad det kan bero på, hm. jaja, idag ska jag nog inte göra så mycket förutom att plugga, jag pluggar för det mesta eftersomjag bara måste komma in på ProCivitas helt. jaja, nu ska jag gå ut och vara med när mamma, pappa och victor ska kolla på en kompis gamla bil som de kanske ska köpa tillsammans så att victor kan köra den i sommar. den är jätteful och jag vill inte åka i en gammal bil, men jag får väl gå med på det också. jag kommer antagligen inte ha råd med en ny stor dyr bil när jag ska handla bil. struntsamma, ska dra- måste ta en sväng om kylskåpet och ta en klunk cola light innan jag går ut.

- hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0