why can't life always be this easy?

det enda som har gått snett idag är att skrivaren var sär när jag skulle skriva ut. sedan har det varit en sann toppendag! 

jag vaknade tidigt som vanligt och gick upp och åt frukost med min underbara mamma. sen fick jag för mig att jag skulle städa mitt rum, och där är väldigt rent nu. jag började med att ta ut en ful fotölj som jag inte tagit in där igen, har inte planerat att göra det heller. sedan gick jag och frågade victor ifall jag fick hans gitarr-"häng"- ett ställ som man hänger på väggen. så kan min nya gitarr göra lite nytta eftersom jag inte spelar på den. Den gamla rosa är helt meningslös så den får åka upp på väggen med andra hjälpmedel som kanske inte ä r så gitarrvänliga. Det kommer bli snyggt! 

Senare så åkte jag och mamma till ikea och handlade ljus. sedan hämtade vi victor.  & nu sitter jag här och slappar framför tv:n och ska snart fortsätta städa lite här ute i huset. sedan skall vi äta fajitas- eller ja, de andra ska äta med kyckling och jag med quorn. mumsigt som bara den. Ikväll kommer jenni hit, och då ska vi äta choklad. jag älskar choklad. det skall bli så gott. 

jaja, mdeen nu skall jag ägna min tid åt något vettigare. inte för att jag vet vad men något iallafall. så alla får ha en bra dag för att nu börjar lovet! 

- hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0