the glory

idag vaknade jag, insåg att denna dagen skulle bli kort och härlig och gick upp med en jävla frisyr. När jag och mama hade ätit mysfrukost med tända ljus [som alla andra mornar], så gjorde jag  mig iordning och sedan gjorde jag lite läxor. jag började inte förrens 10 idag. när jag väl var i skolan så blev jag som vanligt arg på vår obildade no lärare. 
usch. nä nu vill jag inte skriva mer om skolan- nu har ju lovet börjat! 

ja som sagt äntligen lov! jag ska nog inte göra så mycket. äta sushi på en speciell resturang i malmö, shoppa, handla på ett sånt skumt ställe i malmö som de nämnde i tidningen för någon vecka sedan med massa vegetariska konstiga saker. & såklart så skall jag träffa frida- som jag saknar! sedan skall vi till multi-family på måndagen- så jag missar 1:a skoldagen. 

ikväll ska jag och mamma kolla på lost som vi spelade in igår för att vi skulle kolla på top model igår. så det blir spännande. vi ska äta spaghetti och köttfärssås [quornfärssås till mig-duh] som jag är särsugen på- vet faltiskt inte varför. mumsigt. 

idag är jag glad- jag vet inte varför. borde egentligen må som vanligt men tydligen inte. det måste vara för att det är alla hjärtans dag och för att jag fick en gullig present av jessica precis när jag behövde det som mest. just in time!

ja- ena dagen går det uppåt; & det behövdes faktiskt idag.

- hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0