rashmanoff

gud vilken seg dag- fast det bara var halvdag idag. men det gör ingenting för det var rätt kul i skolan idag. när jag kom hem så åt jag lunch, sedan åkte jag och mamma och handlade läsk tills på fredag. 21 liter blev det. 1 liter sprite zero till mig för jag är den enda som vill ha lightläsk. mumsigt. Sedan kom vi hem och nu har vi  inte gjort någonting- jo mamma har lagat chili con carne [a lá quorn till mig] tills ikväll för hon skall på ena dahlgren konsert ikväll. hmm.

just det, mamma har fixat det nu- ska bli så kul, jag ska börja gå privatlektioner i tennis. äntligen, ska bli asballe. sedan kommer jag bli bra på det och sedan kan jag och mamma hyra en bana i sommar och spela tillsammans. hoppas att allt går som tänkt nu, så att det inte blir värre. nä, det ska bli bättre inte värre så det måste gå bra! 

just nu sitter jag och läser so, har prov imorgon, på andra världskriget. skittråkigt, blä. menmen, det gäller att keep the good mood up, så jag får tillbringa mina tre nästa år på ProCivitas. jag dör annars, om jag inte kommer in på en annan skola som jag vill, men den är svårare att komma in på. så ja. om inte de två så dör jag och vill skita i skolan. då är dte ju inte lönt!? jag tycker att jag förtjänt mig av lite gott nu. 

jag kom på att jag måste fixa mina naglar, så det måste jag göra nu! 

- hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0