ProCivitas

Idag började dagen med ett surt ansikte., hela kvällen igår blev totalkvaddad, det började redan på multy-family i lund- jag är sur på min pappa & kommer alltid att vara det. så ilskan från igår hade smittat av sig lite till idag. surandet fortsatte lite in på no lektionen för att min no lärare är ett psyko. det mesta gick över när festen på fredag kom på tal- YE! 

Efter no:n åkte jag till tandläkaren och fick en liten skum tandborste. sedan åkte jag hem och åt mellis. sedan åkte jag tillbaka till skolan & hem igen efter engelskan. då åt jag och mamma spagetthirings-mackor som är världens godaste!
efter det så var det bara läxor osv. sedan gick mamma ner för infartsvägen och hämtade posten & när hon kom in igen sa hon att jag  hade fått brev! & vad var det? jo- ett brev från ProCivitas där det stod att jag kommit igenom den preliminära intagningen- så nu är det bara att köra på och försöka få högst betyg på alla prov. 

sedan har det inte hänt så mycket mer idag- har bara tänkt på fredag hela dagen och just det jag har skaffat nåt polskt skit till mig och jessica. låter äckligt, är äckligt, gör kul!

- hanna

Kommentarer
Postat av: Carita

haha, vad är spaghettiringsmackor? :p

2008-02-26 @ 20:55:58
URL: http://happychews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0