monopol-expert

idag har jag varit en slö hanna. det typ enda jag har gjort är att spela monopol med mamma. det var faktiskt jättekul, jag hade aldrig spelat det innan så jag tvingade mamma- och jag vann! sedan ville hono spela igen, & då vann jag lika stort som innan! det var jättekul, jag kunde inte sluta skratta för att mamma blev så jäkla sur, fast hon kunde ju heller inte hålla sig för skratt. ja som sagt en slö-dag. jag har precis kommit ut ur duchen och ska snart äta [om typ 1 timme, men ändå]. sedan har väl inget annat kul hänt idag. det händer inte så mycket kul i mitt liv, inte vid detta stadiet iallafall. lite tråkigt men man får ju göra det bästa av situationen & försöka vara glad ändå!

det var någonting annat jag skulle skriva om som var intressant, men just nu kommer jag inte ihåg det faktiskt. Jo just det! jag har hittat ett jätteroligt bilspel på internet som jag hade innan, och jag laddade ner demot eftersom jag inte har lust att betala 250 spänn för ett bilspel just nu. & det är asball det spelet- man kan välja hastighet och om man har på det högsta så är det helt jäkla omöjligt! men roligt som fan. det var ännu roligare att se på när min mamma försökte köra. Jag funderar på att köpa spelet, 25$ kostade det så det är väl 150-175 kronor. jag ska tänka på det för det är kul, och man kan bara spela 2 halva cupar på demot- dvs 4 banor. tråkigt. ska nog köpa hela. 

nu kom jag på en till sak jag måste handla- mineralsmink! jag vill ha en mörkgrå ögonskugga och jag tror att lóreal skulle få in det typ denna veckan. hoppas det- jag måste ha. får se i veckan om de har fått in det på åhlens city. nu skall jag gå och hjälpa mamma med maten. jag är hjälpsam må jag säga!

- hanna 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tävling i min blogg!
http://rebeccacecilia.blogg.se/1203446635_tvling.html#comment

2008-02-19 @ 21:22:23
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0