everything i am

helgen har varit rätt bra. jag åt center som är så jävla gott. igår kollade jag på melodifestivalen, & vem fan var hon ryska tjejen och varför i helvete ställer hon upp i melodifestivalen? jag tycker att det är en fördel om man kan sjunga och har en känsla om hur man är på scenen. men struntsamma, hon kom inte vidare sån tur är! 

idag har jag inte gjort så mycket- bara hjälpt mamma att städa. nu ska vi snart äta lunch och sen tror jag att jag skall gå och lägga mig, för jag har ont i huvudet och skakar och är nästan svimfärdig. varför vet jag inte. kanske för lite sömn- jag lägger mig typ 23-24 & vaknar ändå klockan 6-7. morgonmänniska är vad jag är, men nu tror jag att jag har sovit för lite de senaste veckorna. 

på sportlovet ska jag inte göra något tror jag, det enda som är inplanerat är att äta sushi och att äta nybakta morgonbullar från bageriet. det gjorde vi alltid innan, så jag tänkte våga mig på det igen. åh vad jag längtar- kardemumma tekakor & russinbullar. fast bara med smör. jag tror att vi skall till ikea någon dag också, måste fixa till i mitt rum. eller åtminstonde sätta upp några tavlor och så vill jag byta ut min palm mot ett litet typ afrikanskt träd som är ascoolt. sedan blir det nog inte så mycket mer under lovet. läsa läxor antagligen, vill ju komma in på ProCivitas. 

nu skall jag gå och fixa lite, ska försöka hålla mig vaken.

-hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0