det kunde varit värre;

vet någon hur det egentligen känns? vet någon vad det egentligen är som har hänt? skulle inte tro det. 
det här är inte meningen att vara någon "oh tyck synd om mig blogg", men ibland kommer det sorgliga dagar och ibland kommer det lyckliga dagar. ena dagen har jag lust att skära halsen av mig, och andra dagen har jag lust att gå ut och shoppa allt jag någonsin velat ha. 

idag var en sorglig dag, jag känner mig faktiskt jätte-ensam och alldeles meningslös. är jag snygg? jag vet inte. är jag trevlig? det vet jag heller inte längre. i och för sig så har jag varit rätt off det senaste året, stött bort alla fast jag egentligen inte ville det. ja, jag ville ju inte svälta halft-ihjäl mig heller- det var ju inte meningen från början. men man kan väl känna sig ensam ändå, trots att det egentligen är mitt fel. eller?

idag är det fredag, det menas med lördag imorgon. då skall jag och mamma till stan, jag skall handla smink och hon skall kolla på nya glasögon. imorgon skall jag också äta choklad, eller något jag själv bakat. jag bakar väldigt mycket i vissa perioder, nu hinner jag inte- skolan tar död på mig. tyvärr. hoppas att inlägget inte blev allt för ledsamt, annars får ni som jag ta en kopp varm oboy så man blir glad igen.

-hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0