bla bla bla;

inlägg a la hanna kommer nu. idag har varit en rätt bra dag, en lördag då förstås. dagen började med att jag vaknade klockan 5.38 av att jag var hungrig, magen kunde inte sluta kurra. jag gick upp 20 i 7, väckte mamma med dåligt samvete och sedan gjorde vi frukost. efter det gjorde jag mig iordning och sjöng lite. 

efter lunch stack jag och mamma in till stan, jag skulle handla en mörk ögonskugga- i mineralsmink. såklart fanns inte det- men lóreal skulle få in nästa vecka. istället köpte jag ett rosa läppglans. jag köpte ett par nya jeans också. helt plötsligt passar de flesta jeansen mig- är det formerna som kommer tillbaka måntro? hoppas, men hoppas ändå inte. vill egentligen inte vara normal. jo såklart att jag vill på ett sätt, men inte på ett annat. jag är klyddig.

ikväll skall jag och mamma slappa, victor är borta och pappa är borta. hemmakväll som alla andra kvällar- men idag skall jag baka en chokladkaka till mig och mamma. ska bli jättegott. nu ska jag kolla på "janice dickinsons bootcamp". jag tror att jag börjar bli berooende av modell tv-program. antagligen för att jag inte har någonting annat att göra. 

- hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0