wohoshala

oh ja, igår kände jag lycka. dagen började med lite skola, inte så kul men nödvändigt. sedan åkte jag hem åt, cyklade med min sprillans nya cykel till jessica t, sedan hämtade vi lite saker där. sedan på vägen hem till mig så stannade vi på coop och handlade  san fransisco drink-mix & alla tillbehör. sedan kom vi hem till mig och fixade till oss. efter det så åt vi überhoda spaghettiringsmackor. sedan begav vi oss till milla [efter att ha plockat bort ALLT här hemma, min brossa skulle också ha fest och jag vet att de är rätt fartfyllda så jag ville vara på den säkra sidan.


jaja, när vi väl befann oss hos milla så började vi blanda drinkar. gott första klunkarna men alldeles för sött i längden. jag bytte direkt till vodka+sprite zero efter 1:a glaset. sedan innan vi visste ordet av det så var det fullt ös. millas bror hade ookcås fest så vi festade med hans kompisar också. jaja, kvällen gick iallafall ut på att dansa satan. så kul jag hade! sedan klockan typ 20 i 2 så tänkte vi att vi inte ville missa victors fest här hemma så vi begav oss hemåt. sen när vi kommer är festen slut! så vi börjar sätta på vår musik istället och börjar dansa haha. det var kul fast det var roligare hos milla!



nu sitter jag här och vågar i nte gå ut ur mitt rum eftersom victors kompisar sitter där-. hm, nu kom mamma också, får nog gå och duscha så att jag kan bege mig här ifrån. vill inte vara hemma. ikväll skall jag till trelleborg och träffa jennifer! men idag på dagen så tror jag att det blir stan + sushi. & se till att allt är frächt här hemma. 

jaja skitsamma

- hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0