here we go again;

fyfan alltså. kan inte detta bli bra snart. min mamma missuppfattar precis allting; jag har velat flytta till malmö, till en fin lägenhet länge. ja, och jag vill prata med någon om det- även om jag vet att det aldrig kommer att hända. så jag pratar med henne om det, bara för att släppa ut mina känslor. hon blir alltid jättearg och ledsen och det slutar upp med bråk fast jag säger varje gång att jag bara vill ha någon att prata med, att det inte är något krav för henne att göra någonting. men fan, hon börjar ändå- och nu sitter jag här igen inne på mitt rum och gråter. skulle egentligen handla sprit idag men det blir nog inte så. får handla imorgon annars är jag illa ute. festa är kul, men med sprit blir det roligare [ibland]. 

jag vill få mitt liv meningsfullt igen, jag vill inte; gå upp, äta, äta, äta, äta, äta, äta, sova. jag vill gå upp, känna att jag mår bra, att jag är snygg, äta när jag känner för det och umgås med folk. komma hem när man vill, istället för när jag måste äta. fyfan. jäkla bajs. det enda som jag ser fram emot är resan med jessica. annars kunde jag lika gärna dött.

jessica kabrell, jessica tennerklint, linnea held, irene "nuttis" hall, & jennifer jarl steinmetz.
you keep me alive.

- hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0